سؤالات متداول پرسیده شده

Last Updated on February 29, 2018

شما از سه روش می توانید استفاده کنید.

1- از طریق تماس با ما و تکمیل فرم با ما در ارتباط باشید و هرگونه سوال دارید، بپرسید.

2- با ارسال ایمیل برای تیم پشتیبانی به شما پاسخ لازم و راهنمائی مناسب صورت می گیرد.

3- در صورت حل نشدن با دو روش بالا و یا در صورت ضرورت و یا حتی تمایل برای گفت و گو با تیم پشتیبانی می توانید به دو شماره مشخص شده تماس بگیرید.

پس از ثبت سفارش برای تغیر و یا حذف سفارش با شماره های مشخص شده تماس گرفته و موضوع را پس از ارسال کالا مطرح نمائید.

در صورتی که کالا آسیب ندیده باشد، در همان بسته بندی قرار داده و با هماهنگی پشتیبانی به آدرس اعلامی ارسال نمائید.

اغلب کالا ها پس از ثبت سفارش و پردازش روند مشخص شده حداکثر 24 ساعت طول میکشد تا ارسال شود.

اما باید دقت نمائید که کالاهایی که زمان آماده سازی مشخص شده باشد به زمان ارسال اضافه می گردد.

سفارشات به دو روش پست و تیپاکس ارسال می گردد.

کالاهایی که در شهرستان یزد باشند حمل آن با پیک صورت می گیرد.

کالاها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قبل از ارسال مرسوله، بررسی می گردند، اما در صورتی که مشتری به هر دلیلی درخواست برگشت داشته باشد مانعی ندارد.

آیا هنوز سوالاتی دارید؟
با ما تماس بگیرید

تماس با ما